pondělí 18. dubna 2016

Oblíbenci #1 - kosmetika

Ahoj všichni,
tentokrát vám ukážu mých pár kosmetických oblíbenců, které bych nejradši už nikdy nevyřadila z mého kosmetického šuplíku. Tak uvidíme jestli se mi podaří objevit něco lepšího. :-)

Rozhodně jako number one je všem známý eosek. Já jsem nechápala proč je kolem toho takové haló, dokud jsem ho taky nevyzkoušela. A teď už nechci nic jiného. Je to prostě láska!
#1

Jako druhý tu mám stíny na obočí. Tady je možné, že to něco překoná, protože jsem zatím moc produktů na obočí nevystřídala, každopádně z toho co už mám za sebou, jsou tyhle stíny rozhodně nejlepší! Mám je od sestry z USA, tak si nejsem jistá jestli jsou k sehnání i tady, ale spokojenost maximální. - značka wetnwild.
#2


Na pudry mám vždycky smůlu, koupím si nějaký super nejsvětlejší (protože jsem většinu času jak ředitelka vápenky) a v konečném důsledku stejně není takový, jak bych si ho představovala. Nebo mi mou šikovností spadne na zem a je na milion částí - takže k prdu. Tak sem si řekla, koupím si nějaký levnější, stejně ho rozbiju. :-D Sáhla sem po tomhle od Astoru, který vyšel jen okolo 100,- a musím říct, jsem nadšená! Rozhodně si pro něj půjdu znova!
 #3

A jako poslední je limitka StarWars od Covergirl. Mám ji taktéž od sestry z USA. A když mi přišla byla jsem z toho taková nesvá. Má na mě poměrně malý kartáček a celkově mi přišla zvláštní. Po prvním použití sem věděla, že to nebude uplně ono. Ale dala sem tomu druhou šanci a teď nepoužívám jinou! I z mých milimetrových řas udělá krásný řasy, ale co je hlavní neslepuje! Takže to je sice láska až na druhý pohled, ale za to opravdická! :-D
 #4

Jaká kosmetika se stala za poslední dobu vaší oblíbenou? Stalo se vám někdy, že jste na poprvé nějaký produkt odepsaly, ale na podruhé jste se do něj zamilovaly?

Pro dnešek je to vše.

/Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat