pondělí 2. května 2016

Cupcakes s tvarohem - recept

Ahoj všichni,
dneska tu mám pro vás opět recept. Nemohla sem se s tím prostě nepodělit. Vy co mě sledujete na instagramu, jste už možna zaznamenali, že jsem sdílela cupcakes. A byly opravdu T O P! Tak tady máte recept.

Budeme potřebovat:
100g hladké mouky
1 lžička kypřícího prášku
20g holandského kakaa
70g cukru krupice
20g vanilkového cukru
50g másla
100ml mléka
2ks vejce

+ na krém - tvaroh, čokoládu a jahody


Rozpustíme si máslo a mezitím smícháme všechny suché suroviny. Poté přidáme mléko, vejce a nakonec rozpuštěné máslo. Všechno důkladně promícháme. Naplníme formičky asi do 3/4 a dáme péct na 170°C asi 10 - 15 minut. 
Zatím co se nám budou cupcakes péct nakrájíme/nastrouháme/nadrtíme čokoládu na malé kousky. Tvaroh smícháme podle chuti s cukrem a poté i s čokoládou. 



Až budou cupcakes upečené namažeme na ně tvaroh a na ozdobu přidáme pár kousků jahody. Cupcakes dáme ještě odpočinout do chladu, aby tvaroh a jahody drželi kde mají. :-) 

A máme hotovo. Dobrou chuť!

/Monika

2 komentáře:

  1. No jsem ráda, že tom nejsem sama.. :D
    Cupcakes vypadají úžasně, mňam, děláš mi chutě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem premyslela ze neco zitra ukuchtim, asi zkusim, uvidim :P vypadaji laakave

    OdpovědětVymazat