úterý 10. května 2016

Výlet do Prahy s rodinou

Ahoj všichni,
před dvěmi týdny jsem vyrazila s rodiči do Prahy a od té doby plánuji, že vám o tom napíšu. Konečně jsem k tomu sedla a zjistila jsem, že už to jsou vlastně dva týdny. Neskutečně mi to všechno utíká a já nějak nestíhám .. nic.
Zpátky k Praze ... do Prahy vždycky jedu ráda a nikdy bych neodmítla možnost navšívit ji .. a tak když přišel taťka, že musí pracovně do Prahy, jestli nechcem s ním - neváhala jsem. 
My s mamkou jsme daly shopping - klasicky .. a později, už i s taťkou, jsme si šli projít Staromák, Václavák a tak dále - jako správní tůristi. :-D
Co jsem taky nemohla vynechat, byl trdelník se zmrzlinou - pro mě to byla premiéra a musím říct TOP! :-) 
Mám pro vás i pár fotek :-) většinu jsem ale přidávala na snapchat, takže už je nemám. Tak pokud vás někoho zajímá co dělám, můžete mě začít sledovat - monykaess

To je pro dnešek vše. :-)
/Monika

3 komentáře:

  1. Krásné fotky. Ten trdelník se zmrzlinou bych také ráda ochutnala. Příště mě musíš vzít s sebou :P

    OdpovědětVymazat
  2. Já Prahu úplně zbožňuju :) Miluju takový ty malinký uličky a kavárny :) Trdelnák se zmrzlinou jsem měla, ale už je to docela dlouho. Teď na něj mám chuť, ach jo :( :D Krásný článek a moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne počasie! :) haha, urobila si veľmi pekné fotky a ten trdelník vyzerá úžasneee! :)

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat